Każdy z nas ma w sobie chęć pomocy innym

01.09.2016

Bieg charytatywny Poland Business Run już od 5 lat pomaga stawiać na nogi kolejnych beneficjentów. Organizację wspiera wielu partnerów, w tym Credit Suisse, który jest jednym z głównych sponsorów tej inicjatywy we Wrocławiu i w Warszawie. W tym roku w biegach we Wrocławiu i Warszawie weźmie udział około 200 pracowników firmy. Skąd takie zaangażowanie? Opowiada Hanna Piotrowska-Garniec z działu Corporate Citizenship Credit Suisse.

Czy Poland Business Run to ważna inicjatywa?

Obecnie jest wiele projektów tego typu, jednak Poland Business Run działa na ogromną skalę. Dzięki tej inicjatywie rośnie świadomość potrzeb ludzi po amputacjach, a kolejne edycje biegu pomagają konkretnym osobom w otrzymaniu niezbędnych do codziennego funkcjonowania protez. Dla Credit Suisse jest to istotny temat, gdyż wspieramy osoby niepełnosprawne i w naszej firmie nie chcemy tworzyć dla nich barier. Dlatego zaangażowanie się w ten projekt w momencie jego startu we Wrocławiu, gdzie znajduje się nasze pierwsze polskie biuro, było dla nas naturalne. W tym roku dodatkowo jesteśmy głównym partnerem edycji warszawskiej.

W tym roku w biegach we Wrocławiu i Warszawie weźmie udział około 200 pracowników Credit Suisse. Skąd takie zaangażowanie?

Ten projekt cieszy się w naszej firmie ogromną popularnością, gdyż pracownicy mogą się w niego bezpośrednio zaangażować. Myślę także, że są oni dumni, że ich pracodawca jest jednym z jego głównych partnerów. Wielu z naszych tegorocznych biegaczy – około 200 osób – uczestniczyło we wcześniejszych edycjach biegu. Dla niektórych z nich udział staje się już więc swojego rodzaju tradycją. Obserwujemy także duże zaangażowanie ze strony pozostałych pracowników, którzy kibicując, wspierają swoich znajomych z pracy.

Dlaczego udział w inicjatywach takich jak Poland Business Run jest ważny z perspektywy pracownika?

Zaangażowanie w bieg charytatywny z pewnością ma ogromny wpływ na rozwój osobisty jego uczestników. Większość osób posiada wewnętrzną chęć pomocy innym, a dzięki Poland Business Run może to zrobić w łatwy sposób.

Takie inicjatywy pomagają tworzyć kulturę korporacyjną. Dzięki nim możemy angażować się w sprawy ważne dla lokalnej społeczności. Ponadto osoby biorące udział w biegu stawiają sobie cele i konsekwentnie dążą do ich realizacji. Podczas Poland Business Run pracownicy mogą także zintegrować się, nawiązując znajomości z ludźmi z firmy, których dotychczas nie poznali. Sprzyja temu potrzeba stworzenia 5-osobowej drużyny i wspólnej rywalizacji. Przede wszystkim jednak uczestnicy traktują udział w biegu jako świetną zabawę.

W Credit Suisse cieszymy się, że wspólnie z organizatorami Poland Business Run stwarzamy możliwości dla naszych pracowników oraz innych osób do angażowania się w działania na rzecz osób w potrzebie. Osobiście wierzę, że każdy z nas chce pomagać, a niesienie pomocy dodaje energii, pobudza do działania i zachęca innych do przyłączenia się. opis

Organizer

Strategic Sponsors

Main Sponsors

Logistics Partner

Technical Partner

Children's run Partners

Honorary Patronage

We are using cookies to give you the best experience on our site. Cookies are files stored in your browser and are used by most websites to help personalise your web experience. More information on cookies and how they are used can be found in our terms.privacy.policy.2.

By clicking "Proceed" you are confirming you have read this statement.