Jak zostać beneficjentem?
Potrzebujesz protezy, wózka lub rehabilitacji? Złóż wniosek o dofinansowanie do Fundacji Poland Business Run.
Fundacja Poland Business Run co roku organizuje bieg charytatywny, a środki przekazuje na wsparcie osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, w tym po amputacjach kończyn, a także osób po mastektomii. Fundacja pomaga osobom z całej Polski, w różnym wieku.
Rocznie pomagamy ponad 100 osobom, może to właśnie dla Ciebie w tym roku pobiegnie charytatywna sztafeta biznesowa?
Kto może zostać beneficjentem Fundacji Poland Business Run?
Jesteś osobą z niepełnosprawnością narządu ruchu lub po mastektomii?
Potrzebujesz pomocy w zakresie:
- dofinansowania do zakupu protezy lub poszczególnych elementów,
- rehabilitacji/turnusu rehabilitacyjnego dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi lub po mastektomii,
- dofinansowania zakupu sprzętu ortopedycznego i rehabilitacyjnego,
- pomocy psychologicznej,
- specjalistycznych konsultacji medycznych,
- zakupu specjalistycznego sprzętu sportowego?
Aby uzyskać od nas pomoc musisz posiadać orzeczenie o niepełnosprawności (w przypadku osób po mastektomii wystarczająca będzie dokumentacja medyczna).
Jak zwrócić się do nas o pomoc?
1) Pobierz, wydrukuj i wypełnij wniosek pomocowy (wniosek do pobrania poniżej) lub prześlij wniosek online.
2) Skompletuj i dołącz do wniosku niezbędne załączniki:
- kopię orzeczenia o niepełnosprawności (nie dotyczy osób po mastektomii),
- kopię dokumentacji medycznej poświadczającej stan zdrowia,
- kosztorys lub fakturę proforma sprzętu ortopedycznego, rehabilitacyjnego, protezy lub turnusu rehabilitacyjnego itp.,
- specyfikację protezy bądź jej elementów (wzór fundacji do pobrania poniżej),
- decyzję NFZ, MOPS/PCPR, PFRON przyznania lub odmowy przyznania dofinansowania wnioskowanego przedmiotu,
- kserokopię/skan pełnomocnictwa w przypadku opiekuna prawnego osoby dorosłej.
3) Wyślij go na adres:
Fundacja Poland Business Run
Dział Wsparcia
ul. Siemiradzkiego 17/2
31-137 Kraków
4) Poczekaj na kontakt z naszej strony. Zgodnie z regulaminem Fundacja nie ma obowiązku kontaktowania się ze wszystkimi osobami. Fundacja kontaktuje się w przypadku pozytywnego rozpatrzenia wniosku lub w celu dokładniejszego rozpoznania sytuacji wnioskodawcy.
UWAGA! Nie jesteśmy instytucją publiczną i złożenie dokumentów do naszej Fundacji nie jest równoznaczne z przyznaniem dofinansowania. Również wnioskowanie o daną sumę nie gwarantuje otrzymania dokładnie takiej kwoty. Wszystkie nadesłane dokumenty rozpatrzy komisja oceny wniosków powołana przez zarząd, w pierwszej kolejności kierując pomoc do osób najbardziej potrzebujących.
Pomoc finansowa udzielana przez Fundację w zakresie zakupu protez oraz innych sprzętów ortopedycznych, rehabilitacyjnych przyznawana jest maksymalnie raz na 3 lata (nie dotyczy to rehabilitacji, która przyznawana może być 1 raz w roku). Zarząd Fundacji może podjąć decyzję o udzieleniu dodatkowego wsparcia przed upływem tego okresu w wyjątkowych sytuacjach (np. re-amputacji).
Zasady współpracy
1) Pierwszym krokiem jest podpisanie porozumienia, w którym określimy kwotę oraz rodzaj wsparcia i obowiązki beneficjenta.
2) Wsparcie udzielane jest na zasadzie opłacenia świadczeń na rzecz beneficjanta na podstawie faktury VAT, nie jest ono darowizną dla beneficjenta.
3) Beneficjent zobowiązuje się do współpracy z Fundacją w zakresie promocji: zgoda na wykorzystanie wizerunku w mediach, udostępnienie zdjęć na stronę www, uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez Fundację: bieg, konferencje prasowe, dzień beneficjenta. To warunki konieczne do uzyskania wsparcia.
Kontakt do Koordynatorki Działu Wsparcia:
Klaudia Kaniewska
tel. 504 458 979
e-mail: [email protected]