„Marka osobista to to, co ludzie mówią o tobie, kiedy nie ma cię w pokoju”, stwierdził kiedyś założyciel Amazona - Jeff Bezos. Jak sobie ją wypracować?
Na to i na wiele innych pytań, w minioną środę, 21.06.2017 r., odpowiedziała Prezes Fundacji Poland Business Run – Agnieszka Pleti, a także Global Project Manager – Marta Hernik. Wzięły one udział w Kongresie „Business Without Limits”, który miał miejsce w Centrum Wystawienniczo Kongresowym G2A w Jesionce. Dzieliły się tam zdobytą przez lata pracy wiedzą na temat marketingu sportowego, wspólnie moderując panel „Personal Branding. Kreowanie Wizerunku Sportowca”. Głównymi poruszonymi zagadnieniami była droga do sukcesu, trening mentalny we współczesnym sporcie oraz kwestie sponsoringu. W dyskusji udział wzięli Olieg Archem - zawodnik Halkbank Ankara, Andrzej Kowal - Trener Asseco Resovii Rzeszów, a także Piotr Majcher - Trener Millenium Judo. Wymiana zdań była efektywna, a wnioski takie, że Personal Branding to bardzo dużo pracy, konsekwencji oraz autentyczności. Agnieszka Pleti - Prezes Fundacji, podsumowała spotkanie następująco - Z dużą przyjemnością przyjęliśmy zaproszenie na Kongres Business Without Limits- organizowany w pięknym budynku Centrum Kongresowego w Jasionce, gdzie temat marketingu w sporcie i personal brandingu spotkał się z bardzo dużym zainteresowaniem. Wymiana doświadczeń i podpowiedzi praktyków- zarówno trenerów, zawodników, jak i twórców imprez sportowych tylko zachęciła wszystkich do zaplanowania kolejnego spotkania, które organizatorzy obiecują niebawem :) A czy Wy świadomie budujecie swoją markę?