Dlaczego warto pobiec w Gdańsk Business Run?

31.08.2017

Dla jednych bieganie wiąże się z przekraczaniem własnych granic, pokonywaniem kolejnych barier na drodze do sportowej, fizycznej doskonałości. Dla niektórych bieganie to trening motywacji życiowej, ćwiczenie pozwalające na lepsze zrozumienie siebie, aby sprawniej i wytwalej działać również w pozostałych sferach życia

Jednak powód, dla którego każdy z uczestników Gdańsk Business Run pojawi się 3 września na linii startowej jest nieco inny – tym razem nie biegniemy dla siebie, tylko dla kogoś. I choć oczywiście – tak jak na każdej imprezie biegowej – pojawia się nuta sportowej rywalizacji, to jednak tym razem cel jest inny.

Dlaczego my „statestreetowcy” wspieramy tę inicjatywę?

Z naszej perspktywy, czyli zespolu State Street Bank, wydarzenie to łączy w sobie trzy ważne elementy, które są właściwie wpisane w DNA naszej firmy. Po pierwsze i najważniejsze wydarzenie to ma charytatywny charakter, jest okazją do niesiena pomocy. Obecnie niemal każda firma wspiera działania z obaszaru CSR, jednak w State Street jest to wyjątkowo ważne. Jedną z trzech głównych wartości firmy jest Global Force, Local Citizen – co oznacza, że czujemy się odpowiedzialni i zobowiązani do wspierania lokalnej społeczności. Dodatkowo amerykańska kultura wiąże się z silnymi tradycjami aktywności typu „charity”. Dlatego na co dzień prowadzimy wiele działań dobroczynnych, których inicjatorami są nasi pracownicy, od tradycyjnych zbiórek pieniędzy, akcji krwiodawstwa, po wyprowadzenie na spacer psiaków ze schroniska i targi wypieków. Legendarne są juz wydarzenia Think Pink i Movember związane z profilaktyką raka. Udział w Poland Business Run w Gdańsku i Krakowie również na stałe zagościł w naszym kalendarzu. Jako partner biegu w tym roku z przyjemnością odpowiadamy właśnie za sekcję wolontariatu wydarzenia.

Druga wartość, ważna dla firmy i związana z Gdańsk Business Run, to Stronger together, czyli rola pracy zespołowej. Nasz sukces opiera się na sile słynnego team work, który widać w naszej codziennej rutynie, poprzez pracę w grupach lokalnych, ale i procesach globalnych. Również organizacja tego wydarzenia sportowego wymaga połączenia wysiłków wielu osób w całej Polsce. Sam bieg ma formę sztafety, więc współpraca jest konieczna i rezultat zależy od wysiłku wszystkich. Ponadto mamy również ogromną liczbę wolontariuszy, po kilkadziesiąt, a nawet ponad sto osób na każde miasto, które pomagają w przygotowaniu wydarzenia i pilnują wszystkiego w jego dniu. Jedna osoba sprawia, że kamień drga, a cała grupa może ruszyć góry.

Trzecią ważną rzeczą jest promocja zdrowego trybu życia i aktywności sportowej w lokalnej społeczności. Sam bieg pokazuje, że warto być aktywnym, ponadto wydarzenie wiąże się z dodatkowymi treningami i szkoleniami. W ramach State Street również mamy kilka różnych drużyn sportowych, ale uprawiamy o wiele więcej dyscyplin. Od tradycyjnej piłki nożnej po kitesurfing. Wszystko jest kwestią pomysłowości pracowników. Działają oni również w ramach akcji Be Well, która promuje holistyczne zdrowie – zarówno psychiczne, jaki i fizyczne. Prowadzone są warsztaty na temat profilaktyki, ale też i akcja serwisowania rowerów.

Takie są nasze powody, a jaki jest Twój?

Autor : Anna Szabowska-Walaszczyk Pracuje w zespole Talent Acquisiton State Street Bank Polska, gdzie prowadzi działania z zakresu promocji pracodawcy i rekrutacji. Przy projekcie Gdansk Business Run odpowiada za wolontariat.

Organizator

Sponsorzy Strategiczni

Sponsor Główny

Sponsorzy

Partnerzy Medialni

Partnerzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności.

Klikając "Kontynuuj" poniżej potwierdzasz, że zapoznałeś się z powyższą informacją.